2016. április 30., szombat

Sziasztok! Nagyon régen írtam utoljára. Sajnos ugy alakult hogy más elfoglaltságot volt így az autó egy garázs mélyén pihent. Tegnap azonban visszakábeleztük az akkumulátort a gyári helyére, remélve ettől egy pár volttal több töltést. A művelet nem volt egyszerű mert univerzális akkumulátor tálca sehol nem kapható Debrecenben. Sem aksi boltban sem autós boltokban, végigjártuk az összeset. Végül ott kötöttünk ki ahol mindig: Taskó. Találtam is egy Peugeot 406-ot ami már elég régen lehetett ott és kiműtöttük belőle az aksi dobozt. Méretre jó volt, a meglepetés ott jelentkezett amikor rájöttünk hogy az egész aksidoboz nagy a Trabiba. 55mAh-s aksival számoltunk, így a doblemeznél némi igazításra szorult, de ezt a legfontosabb szerelési eszközzel, flex-szel abszolváltuk, majd fúrtunk egy lyukat lefelé és lefogadtuk a tálcát.

 Ezután mar csak egy kis kábelezés és erősítő átkötésre volt szükség és már ment is a próbaindítás. Nem indul. Benzin van, forogni forog, egyre dinamikusabban, jo lesz! De nem indul. Nézem leesik a feszültség indításnál 9,5-re. Ok az aksi lesz, lökjük meg és beindul... Nem indult. 

Gyertyaellenőrzés, az egyik őzbarna tökéletes a másik kicsit feketébb, másik hirtelen nem volt kéznél a költözés meg a pakolás miatt, így a két gyertyát felcseréltem és pöcc-röff. Ki érti ezt... Szépen kezdett lenni alapjárat is... :) Nem mondom van még mit csinálni de az első lépést megtettük, reméljük lesz idő foglalkozni a kocsival. 


Ma rendezik meg Debrecenben a Parkoló Parádé rendezvényt de Körbyvel valószínűleg nem tesszük tiszteletünket, gyalogosan viszont annál inkább! Gyertek Ti is: 10:00 Debrecen Apolló parkolóház! :)

SZERK: A környék hemzseg a rendőröktől szóval csak okosan! :) 🚙🚗🚘

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!