2015. június 15., hétfő

Aki köreimben van tudja, hogy eléggé durván csattogott a rendszer a trabicsek alatt, szinte használhatatlanul... Nem tudtam úgy közlekedni hogy ne ordított volna magas hangon az egész... Nyilván ennek az az oka, hogy a hegesztett hátsó dob mellett, a gyári első dobot kicseréltük "A" dobra és nagyon nyitottá vált a rendszer. Többszöri tanakodás, egyeztetés után arra jutottam, hogy megpróbálok egy waresz 353 dobot hátra feltenni a hegesztett dob helyére. gyári dobot nem szerettem volna, a kipufogós által javasolt középdobhoz nem tudom mit szólt volna a 2T... és mivel állította hogy 2T-hez volt középdob nem vitatkoztam vele, elvetettem hogy a 4T dobját feltegye. (Látta a felfogatási pontot a 4T kasztnin)




A waresz dobnak nagyon örült a kipufogós, se a bemenő cső átmérője, se a kimenő cső átmérője nem jó. Szavazásra bocsátottam, hogy hol legyen a vége a csőnek, maradjon hátul ahogy korábban is(bár nem gyári helyen), vagy vezessük ki a bal hátsó kerék előtt, a döntés a marad ott ahol eddig volt. Továbbá elöl volt egy kis garanciális javítás, egy toldásnál kifújt...Ezeket most mind megcsináltatom vele, jelenleg az autó készen van de nem tudok érte menni majd csak később. Kíváncsi leszek milyen hangja lesz és mennyire lesz halk. Lehet öregszem hogy már nem bírtam az ordítást...

Szerk: Elhoztam a kocsit, hát halkabb nem lett sajnos, mély öblösebb hangja van... talán kevésbé ordít ha taposom neki TALÁN! De az biztos hogy nem magas frekvencián visít... Nem vagyok sajnos maximálisan elégedett. :(

A videó nem adja vissza de azért hallani a különbséget.
Ilyen volt:



Ilyen lett:




0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!