2014. november 4., kedd


Az új kipufogódob jelentősebbet tol a kocsin mint az gondoltuk, úgy tűnik a takarékosabb, újfajta karbim kicsit kevés. Valahonnan a szekrény mélyéről előtúrtam egy régi típusút, (28-as 2-9-es) és feltettem, de még rosszabb lett, ráadásul folyamatosan "fújt benne a szél". Ebben nincs a könyökben plusz szelep, ami ezt szabályozná, így a direkt szűrőn át folyamatosan szelelt. Ha letapostam gázzal annyira kikapta a benzint és sok levegőt szívott, hogy le is állt. A leszerelés után kiszereltem minden fúvókát és átnéztem, akkor láttam hogy egy 150-es levegőfúvóka volt benne, de hogy???? MINEK???, valahogy az sehogy se jó, mert levegővel még nem megy, pedig valami léghűtést emlegettek mikor vettem... de akkor ez nem azt jelenti hogy levegővel is menne! :D Szóval itt én voltam a láma, mert felszerelés előtt én 100-nak láttam... Jó is hogy lent vannak, úgyis rájuk fért egy kiadós takarítás. :)




Szóval még rosszabb lett ezzel a régi karbival, a szivató sem az igazi a tetején... az a döntés született hogy az új típusú H28 1-1 karbiba teszem bele a 115-ös fúvóka helyett a frissen vásárolt 125-ös főfúvókát és 100-as levegőt, meg kicserélem a kis szelepet ami az úszó felett van újra és reméljük a legjobbakat... benzincsappal elvileg nincs gond ahogy látom. Hogy ne legyen egyszerű közben lemerült az aksim is. :( A töltésjelzőt viszont sikerült "megjavítani". 


Talán ma már fog pöfögni... remélem.

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!