2014. április 29., kedd

Ha teheti senki ne tegye otthon... én nem tehetem. Nekiálltam először egy fúróval és drótkoronggal, de a karosszéria azt mondta hogy viccelsz? Majd jött az orosz technológia a kollégám jóvoltából. Köszi "Nyaki". Na ezzel már haladtam is szépen, fémig szedett is mindent, viszont hamar elkezdett melegedni, mindig meg meg álltam pihenni, amíg le nem csapta valahol a biztosítékot a garázssoron... azóta se találom hogy hol, valószínű kulcsos szekrényben. Elnézést mindenkitől.

Jött a kézi módszer... marokra fogni a fúrószárral a csiszolókorongot és adjad neki. Na ez iszonyat kemény meló... le is izzadtam rendesen... durván a fele kész, persze még át kell menni rajta még egyszer meg le kell szépen zsírtalanítani, mert nagyon retkes.

Elszomorodtam kicsit mert a vas papír sajnos nem egy helyen van már hegesztve és ezzel most szembesültem. :( A rohadás meg pont akkora amekkorára számítottam.

Ja és tegnap lefújtam a tűzfalat is belülről, meg némi kábeltől megszabadítottam a kocsit, de a fele még mindig benne van.

Jöhetnek a képek:






0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!